Öntsünk tisztavizet a pohárba

djphylko_ avatar

Kedves játékrajongó!

Ebben a cikkben olvashatsz az elmúlt hetek történéseiről picit kifejtősebben a játék leállásaival kapcsolatban!

Szakmai szemszögből, DJPhylko fogja kifejteni a meglátásait.
Természetesen ezek sem köztudott információk.

  • Kérdések sorozata
  • Rövid válaszok

A Russian Fishing 4 szerver leállásokkal kapcsolatban rengeteg téves feltételezéseket hordoznak a játékosok.
Többek között elhangzott már a hacker támadás, túl terhelt szerverek, túl sok játékos által okozott meghibásodások.

Nézzük is az első pontot >> Hacker támadás
Tételezzük fel, hogy támadás érte a játékot, illetve az üzemeltető céget.

Amennyiben valós támadásról beszélnénk, így napjában nem 1-2 alkalommal zárolnák a szervert és főleg nem meghatározott időközönként. (Este 22:00)
Természetesen nem zárható ki az állítás, hiszen mai világban már elég kiszámíthatóak a beérkező feltételes támadások.
Előre tervezett, csak pontos időben célzott támadást indítani a legnagyobb divat, amennyiben a játékosok adatainak tárolására szolgáló adatbázist szeretnék munkaképtelenné tenni.

Jelen esetben az adatbázist nem érintő probléma van jelen, hiszen ha átgondoljuk akkor megvásárolt tárgyaink, eszközök, kifogott halak nem tünnek el, így ezt én kizárnám ebből a feltételezésből.

Túlterhelt szerverek

Ez már egy kézenfekvő tény, hogy túlvannak terhelve a szerverek.
Jelek azt mutatják, hogy minden régiónak több-több szervere van amelyek nem egyszerre vagy nem mindet érintő leállásokról beszélünk.
Ezt a több-több szervert értve értsétek úgy, hogy egy bizonyos játékban már ismert Session-ra van bontva az online lét.

Legtöbb leálláskor megfigyelhető, hogy Kína, Orosz régiókat nem érinti a szerver leállása.

Túl sok játékos által okozott meghibásodás/váratlan leállások

Játékfejlesztők által kimondott tény, hogy a hirtelen megnőtt a játékosbázis.
No de mondjuk ki őszintén, nem új játékosok miatt nőtt a játékosbázisa a játéknak, hanem több karaktert használó 1 személyek által.
Van, aki egyszerre 3-4 ablakban játszik egyidejűleg független karakterekkel.
Kijelenthetjük, hogy nem 1-1 ilyen játékos van aki egy időben, egy ablakos módban játszik.

Kérdem én…
Mi volna akkor, ha a játékfejlesztője korlátozná a maximálisan használható egy időben futó játékalkalmazást.
Elesne a nagy számoktól, és feltételezhető prémium előfizetésektől.
Ergo, a játékfejlesztője nem fogja korlátozni a bevételének növekedése érdekében.

No de, ha nő a bevétel miért, nem fektetnek be nagyobb teljesítményű rendszerekbe?
Én úgy gondolom, hogy kevés alkalmazott lehet az oka, hiszen a jelenlegi játékosbázist is alig-ha tudják kiszolgálni akár egy ügyfélszolgálati ügyekkel kapcsolatban is.

Ha esetleg másképp gondolod, vagy több információval is rendelkezel, keress fel discordon ( theoo0577 ) és beszélgessünk.

2024.01.31 – 18:10

Egyéb közlemények & Hírek

Mérföldkövek